Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum

Cem yılmaz Fundamentals Full HD izle

06-12-2014

Film Bilgileri
Cem yılmaz Fundamentals Full HD izle
722.219

Türkiye’nin tartışmasız en büyük komedyeni ve Stand-up göstericisi olan Cem yılmaz tarafından yine eşine az rastlanacak bir gösteri izleyenlerle buluştu. Ünlü komedyen sahne sahne gezip herkese aynı gösteriyi yapmaktansa daha az zahmetle ve daha fazla gelirle bu güne kadar yapılamayan bir şeyi gerçeğe dönüştürerek bir sinema filmi çekercesine Stand-up gösterisini izleyicilerle beyaz perde de buluşturdu. İzleyenler ve Cem Yılmaz severler tarafından eski gösterilerini tutmadığı söylenilen ve halkın içerisinde yaşanan günlük olayları esprili ve komik bir dille izleyenleri ile paylaşıyor. 1980’li yıllardan itibaren günümüze kadar gelen teknolojik gelişmelerin insanların hayatlarına ne denli etki ettiğini anlatan komedyen izleyenleri kırıp geçiriyor. Gişe rekortmeni bir gösteri sizleri bekliyor.iyi seyirler.

Benzer Filmler
43 yorum bulunmaktadır: " Cem yılmaz Fundamentals Full HD izle "
  1. emre 26 Mart 2013, 22:16 -

    CEM YILMAZ İŞİNİ TAM ANLAMIYLA YAPABİLEN HARİKA BİR SANATÇI.EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.BU GÖRSELLİĞİ BİZE YAŞATAN SİTE YÖNETİCİLERİNEDE ÇOK TŞKLER

    • sevinç 07 Nisan 2013, 00:36 -

      bu adama bayılıyorum ya

  2. admin 05 Nisan 2013, 21:59 -

    Arkadaşlar film eklenmiştir.İyi Seyirler.

  3. Doğa Nehir 06 Nisan 2013, 23:48 -

    bende mi bi sorun var açılmıyo bende

    • admin 06 Nisan 2013, 23:52 -

      Nehir filmde sorun yok Play tuşuna basıp 10-20 saniye içinde açılacaktır.Eğerki açılmıyorsa bilgisayarında DNS ayarı yapılmamıştır.Aşağıda linkteki videoyu izlersen DNS ayarını rahatlıkla yapıp tüm filmleri sorunsuz izleyebilirsin.

  4. ulaş 07 Nisan 2013, 10:54 -

    son 15 dakika koptum resmen :D xD süperrrdi

  5. onur oddo 07 Nisan 2013, 12:01 -

    1. ssatten sonra ses kötü yhaaaaaaaaaaaa

  6. Şeyma 07 Nisan 2013, 16:34 -

    Ahahahaah :D

  7. sercan 07 Nisan 2013, 16:44 -

    ses kötü olabilir ama emepe saygı bulamıyoruz başka sitelerde

  8. Tamer YILDIRIM 07 Nisan 2013, 17:16 -

    Kardeş ANTALYA’dan İzLedim . . .Bu kadar Güzel Ve Bu kadar Hızlı Bir Site Görmedım Emeği Geçen Arkadasların eline Saglık
    ___ TESEKKURLER ___

  9. zaman tuneli 07 Nisan 2013, 18:50 -

    ya iyi hoşda bu adam belden aşağı konuşamazsa espir kapasitesi sıfır bence

    • saane :( 09 Nisan 2013, 21:44 -

      de sekter lan sanki kendisi cok biliyorla cemcigime laf söyletmem

    • ekindips 17 Nisan 2013, 12:00 -

      Bakın iyi bi komedyen ün salmış birisi ama bel altı şakadan başka bişey yapabildiği görülmüş bişey deil. Arada 1-2 istisna oluyo ama istisnalar kaideyi bozmaz. Bel altı şaka olmassa olmazı Cem Yılmaz’ın ama ginede seviyoruz.

    • emir uçak 25 Nisan 2013, 01:57 -

      Bilader ozaman jım carrey izliyceksin adamın mimiklerine gülceksin . Bu adamda böyle flimleri stand upları vs herşeyi cok güzel . Beyenmiyenler ya dinine bütündür yada esprileri anlamıyodur .Bosuna burda kelime yapmayın .

  10. Umut Ö. 07 Nisan 2013, 21:26 -

    Ne güzel stand up tı gülmekten yarıldım böyle paylaşımlara devam :D

  11. mehmet 08 Nisan 2013, 16:55 -

    100 metre sonra sola LA GET :D

  12. funda K. 10 Nisan 2013, 15:36 -

    çok sıkıcı ama site çok hızlı teşekürler

  13. Mehtap Deniz 12 Nisan 2013, 19:14 -

    CEM YILMAZ her zamanki gibi biiirrrrr numara :D

  14. Samet Çınar 13 Nisan 2013, 17:21 -

    Acıkda ben güleyim :D

  15. çirkin kral 13 Nisan 2013, 17:36 -

    onca engele rağmen mesai harcayıp yükleyen arkadaş varol :D

  16. Melihcan Fidan 13 Nisan 2013, 20:54 -

    Bi türlü tam izleyemedim uyuyakalıyom :P

  17. Mert 14 Nisan 2013, 14:09 -

    Yahuu adam hakketen güldürmüyor kahkaha attırıyor :))))

  18. cansu 15 Nisan 2013, 14:47 -

    süperrrr :)

  19. Resul Urun 16 Nisan 2013, 13:23 -

    3. izleyişim 4 5 6 izlerim sıkılmadan :D

  20. ali ihsan pöge 17 Nisan 2013, 13:34 -

    gerçekten çok güzel,di teşekkürler :D

  21. Ahmet 17 Nisan 2013, 14:27 -

    Arkadaşlar Belli Bir Süre Sonra Cızırtı Var Neden Acaba İlgilenirseniz.

  22. selimcan bulut 18 Nisan 2013, 17:02 -

    Admin hükümet kadın açılmıyo banlanmış heralde.Lüften dikkate al…

  23. SamanyoluTV 21 Nisan 2013, 21:49 -

    Cem Gel Sana Shop Yapak

  24. gülsüm ünal 23 Nisan 2013, 02:33 -

    süper ya süper komedide bir numara :D

  25. IBlizzard 23 Nisan 2013, 14:17 -

    yarıldım lan bu ne böle koptum yemin ediyorum

  26. Ahmet T. 23 Nisan 2013, 18:27 -

    CEM ABİİ BÜYÜKSÜN ÜSTÜNE KOMEDYEN TANIMAM

  27. Ahmet TŞR 23 Nisan 2013, 18:30 -

    CEM YILMAZ ÖLSÜN ÜZÜNTÜNDEN BENDE ÖLÜRÜM. ONDAN YÜKSEK YETENEK DAHA DOĞMAMIŞTIR

  28. muhammruzgar 24 Nisan 2013, 17:47 -

    cokkk ıyııııı beeee :D :D :D

  29. MCNM 26 Nisan 2013, 16:50 -

    muhteşem:)

  30. admin 26 Nisan 2013, 18:25 -

    Arkadaşlar sonunda DVD full hd sürümü eklenmiştir.İyi seyirler…

  31. halide 27 Nisan 2013, 22:58 -

    wana

  32. Cömert 28 Nisan 2013, 01:44 -

    Aa Gavurma :D

  33. meral kandil 11 Mayıs 2013, 21:10 -

    Allah uzun ömür versin sevdikleriyle türkiyenin bu adama ihtiyacı var

  34. ayça kıncı 19 Mayıs 2013, 13:50 -

    tamam belden aşağı şakalar yapıyorda dozunda yapıyo adam yani dozunu kaçırmadan yapıyo ama gerçekten çok komik

  35. aa 21 Mayıs 2013, 00:37 -

    hahahahahh son on dakikada bittim gulmekten bu adam bi harikaa :D :D

  36. ispanyolca 22 Mayıs 2013, 23:48 -

    tebrikler

  37. merve özgür 08 Haziran 2013, 11:34 -

    sinemada da izlemiştim harika ya gülmek için birebir :D

  38. nerde bu 01 Temmuz 2013, 15:54 -

    1. linkaçılmıyor admin nerde bu link…

Vizyon Fimleri izle | HD Film izle | Online Film izle | Sinema izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
Orman Çetesi Mad Max 3 Jurassic Park 3 Süper Polis 4 Demir Yumruklu Adam